✍️پیام شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان بمناسبت فرارسیدن لیالی پر فیض قدر و شهادت مظلومانه مولی الموحدین امیر مؤمنان حضرت علی(علیه السلام)

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. ✍️پیام شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان بمناسبت فرارسیدن لیالی پر فیض قدر و شهادت مظلومانه مولی الموحدین امیر مؤمنان حضرت علی(علیه السلام)

 

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«فُزتُ وَ رَبّ الكَعبة»

⚫️ شب قدر از شب هاى با عظمت، مقدس، متبرک و با اهمیت سال است و دلیل فضیلت این شب بر سایر شب ها به اعتبار امورى است که در این شب محقق مى گردد و گر نه اجزاى زمان یا مکان، درجه و رتبه وجودى شان یکى است و بین آنها تفاوتى وجود ندارد.

⬛️ شب های قدر اوج معنویت رمضان است، شب هایی است که زندگی مومن در آن سراسر رنگ خدایی می گیرد، پهنه ای است که روزه دار، بر آن می ایستد و در خلوت پر راز شب با عبودیت محض در پیشگاه خدا همه چیز و حتی خود را به فراموشی می سپارد.

◼️ شبی است که خورشید فروزان حیات امام علی علیه السلام، در افق روز نوزدهم رمضان سال چهلم هجری در آسمان شهر کوفه به خون نشست و شمشیر مسموم نفاق و کین، فرق انسان عدالت گستری را شکافت که برترین خلق پس از رسول خدا صلی الله علیه و آله بود.

◾️شهادت امیر خوبی ها، این مظهر عدالت، آزادگی و جوانمردی گویای عظمت و جاودانگی امامی است که در سرتاسر عمر پر برکت شان بدون هیچ دلبستگی به لذایذ دنیوی پاسدار اخلاق، حرمت و کرامت انسانی بودند و مظلومانه با شمشیر تحجر و جهالت شهید شدند.

✔️اینک که در شب‌های پر برکت قدر بار دیگر توفیق عبادت و بندگی و بهره‌گیری از معنویات خوان گسترده الهی نصیب همه بندگان شده، با یاد بزرگ‌مرد تاریخ علی(علیه السلام) زیر باران رحمت “لیله القدر” می‌ایستیم تا جان‌هایمان تطهیر شود و شاید به مضمون قدر که می‌گویند از هزار ماه برتر است دست ‌یابیم گرچه ما را بر عظمت و شناسایی آن راهی نیست.

⚫️ ضمن قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان ، شهادت مظلومانه اولین شهید محراب حضرت علی(علیه السلام)، بزرگ مرد تاریخ بشریت را به محضر امام زمان(عجّل الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری امام خامنه ای(مدظله العالی)، مردم مومن و خداجوی ایران اسلامی خصوصا شهروندان دیار شهیدان خط شکن؛ فلاورجان تسلیت عرض نموده و بهره مندی از عنایات و الطاف ویژه حضرت حق در شب های پر فیض قدر را از خداوند سبحان برای همگان مسئلت داریم.

?روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فلاورجان?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

دو × چهار =

فهرست