✍️ شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان؛ با صدور پیامی فرا رسیدن ۱۲ فروردین ماه، سالروز تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی را تبریک و تهنیت عرض نمودند.

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. ✍️ شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان؛ با صدور پیامی فرا رسیدن ۱۲ فروردین ماه، سالروز تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی را تبریک و تهنیت عرض نمودند.

? روز جمهوری اسلامی یک مقطع تاریخی بی نظیر در تاریخ کشور ماست.
مقام معظم‌ رهبری(مدظله العالی)

متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

?۱۲ فروردین ماه؛ عصاره تلاش های تاریخی ملت ایران در دستیابی به آرزوهای دیرین خود و یکی از روزهای تاثیرگذار در تاریخ ایران اسلامی است.

✅ در این روز پیروزی جمهوری اسلامی ایران با رای حداکثری امت همیشه در صحنه به رهبری حضرت امام خمینی(ره) مهر تایید گرفت.

❇️ ۱۲ فروردین ماه، اندیشه نوین و تاثیرگذار برای ساختن جامعه اسلامی را به جهانیان عرضه داشت و به عموم آزادگان و مسلمانان جهان ثابت شد آموزه های اسلام، تنها راه رهایی بخش جهانیان از ظلم و ستم مستکبران است.

✳️ ضمن گرامیداشت این روز بزرگ و آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما شهروندان مومن و خداجو در این ماه عزیز، موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمان های والای امام راحل عظیم الشأن حضرت امام خمینی(ره) و منویات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) در سالی که با تدبیر ایشان، سال “مهار تورم و رشد تولید” نامگذاری شده است مجد ،عظمت ، اتحاد و همدلی ملت یکبار دیگر بر همگان نمایان شود.

??روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فلاورجان??

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

2 × 5 =

فهرست