?شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان در پیامی فرارسیدن هفته ارتباطات و روابط عمومی را به فعالان عرصه رسانه و روابط عمومی تبریک و تهنیت عرض نمودند.

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. ?شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان در پیامی فرارسیدن هفته ارتباطات و روابط عمومی را به فعالان عرصه رسانه و روابط عمومی تبریک و تهنیت عرض نمودند.

✅در متن پیام چنین آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

❇️امروز زندگی کردن با رسانه به عنوان حلقه ای مهم از نظام ارتباطی، به بخش جدایی ناپذیر حیات انسان تبدیل شده و تعامل انسان و رسانه، بر بسیاری از مناسبات اجتماعی از جمله راهبری و مدیریت افکار عمومی تاثیر بسزایی گذاشته است.

✅روابط عمومی ها به عنوان عناصر قوی در ارزیابی و تقویت برنامه ها و پیشبرد اهداف سازمانها تلقی شده و به عنوان کانون تفکر معرفی شده اند و وجود چنین تشکیلاتی آن هم در سطحی متعالی و برخوردار از روش های پیشرفته برای ارتباط و اطلاع رسانی، امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.

✳️در همین راستا روابط‌ عمومی ها می‌توانند با بکارگیری تجهیزات و دانش روز برای تقویت ارتباط هرچه بهتر با آحاد جامعه، تنویر افکار عمومی و تحقق برنامه‌ها و اهداف راهبردی هر اداره، سازمان، نهاد و… را فراهم نمایند، به طوری که دستاوردهای مجموعه در حوزه‌های مختلف به خوبی تبیین شود.

?۲۷ اردیبهشت ماه لغایت ۲ خردادماه؛ هفته ارتباطات و روابط عمومی را صمیمانه به تمامی دست اندرکاران صدیق و سختکوش حوزه روابط عمومی تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند منان برای آنان در این مسیر دشوار، حساس و مسئولیت آفرین آرزوی توفیقات روز افزون داریم.

??روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فلاورجان??

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

3 × سه =

فهرست