?پیام تبریک شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. ?پیام تبریک شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان

بسمه تعالی

“شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِی أُنْزِلَ فِیهِ الْقُرْآنُ هُدًى لِلنَّاسِ وَبَینَاتٍ مِنَ الْهُدَى وَالْفُرْقَانِ ”

?خداوند منان را شاکریم که توفیق بندگی و عبادت در ماه مبارک رمضان، ماه بهار قرآن که در سال جاری با بهار طبیعت مقارن شده است را بار دیگر در سرنوشت مان رقم زد و فرصتی فراهم آورد تا با روزه‌داری در ماه تهذیب و تزکیه نفس با یاری از درگاه مهر بی‌نهایتش به آرامش معنوی دست یابیم.

?بی تردید فرارسیدن ماه مبارک رمضان، فرصت مغتنمی است تا فارغ از تمامی ظواهر زندگی دنیوی، خالصانه و عاشقانه به بندگی ذات مقدس هستی بخش بیندیشیم و نفس هایمان را از زلال هوای پر برکت نور و امید استشمام کنیم و در تمامی ثانیه های این ماه از حضور لحظه‌های ناب نیایش و عشق الهی، لذت میهمانی پروردگار را درک ‌نماییم.

?و چه نیکو ماهی است که همگان، گرسنگی و خستگی را برای حلاوت رضایت و قرب حضرت دوست تحمل نموده و حضور در مراسماتی نظیر ختم قرآن، برپایی نماز جماعت، تعقیبات و اذکار خاصه و برپایی سفره های افطاری، دعا و مولودی خوانی و لیالی قدر؛ دل ها را برای درک هر چه بیشتر و بهتر از ماه مهمانی خدا مهیا می نماییم.

?ضمن تبریک و تهنیت فرارسیدن این ماه عزیز به عموم مسلمین جهان بویژه شهروندان مؤمن و شریف دیار شهیدان خط شکن؛ فلاورجان امیدواریم بهرمندی لازم از این ماه پر فیض و برکت نصیب همه روزه داران عزیز گردیده و با دعا و نیایش و شب زنده داری و یاد نمودن محرومین و مستضعفین و مظلومان جهان، از این ایام رحمت الهی، نهایت استفاده را ببریم .

??روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فلاورجان??

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

1 × 1 =

فهرست