?پیام شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان به مناسبت فرارسیدن ۲۹ فروردین ماه؛ گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. ?پیام شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان به مناسبت فرارسیدن ۲۹ فروردین ماه؛ گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران

بسم الله الرحمن الرحیم

«روز ارتش یک روز تاریخی و پر مضمون و جزو خاطره های ماندگار و معنادار به حساب می آید.»
مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)

?ارتش جمهوری اسلامی ایران نمادی از وحدت راهبردی و هم افزایی همه‌جانبه نیروهای مسلح کشورمان است. ارتش در کنار سایر نیروهای نظامی بسیجی و مردمی با پیروی از منویات مقام معظم رهبری در هر لحظه در کنار نظام جمهوری اسلامی و مردم شهید پرور ایران ایستاده و در هشت سال دوران درخشان دفاع مقدس قدم به قدم با دشمن جنگید و با خون خود و دفاع از ارزشهای دینی و اعتقادی و آب و خاک میهن اسلامی بر ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی افزود.
❇️آزادگی، بالندگی و شکوه ایران بزرگ بی تردید مدیون توانمندی غیورمردان و دلاورمردانی همچون ارتش جمهوری اسلامی ایران می باشد.
✅بر خود لازم دانستیم به منظور تجلیل و قدردانی از رشادت‌های بزرگ مردان ارتش قدرتمند جمهوری اسلامی این روز را به مقام معظم رهبری(مدظله‌ العالی) و به آحاد ارتشیان به خصوص نیروهای ارتشی استان اصفهان، که غیور مردانه در هر لحظه مشغول دفاع از آب و خاک ایران اسلامی می باشند تبریک و تهنیت عرض نموده و یاد و خاطره حماسه سازان شهدای گرانقدر ارتش به ویژه سرداران و امیران سرافراز نیروی مسلح را گرامی داشته و از خداوند متعال آرزوی سربلندی و عزت با شکوه ارتش جمهوری اسلامی ایران را داریم.

??روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فلاورجان??

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

چهار × سه =

فهرست