👈 شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان در بیانیه‌ای فرارسیدن ۱۳ آبان ماه؛ سالروز تسخیر لانه جاسوسی، روز دانش‌آموز و روز مبارزه با استکبار جهانی را گرامی داشتند و از عموم شهروندان عزیز شهر فلاورجان جهت شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان ماه دعوت به عمل آوردند.

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. 👈 شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان در بیانیه‌ای فرارسیدن ۱۳ آبان ماه؛ سالروز تسخیر لانه جاسوسی، روز دانش‌آموز و روز مبارزه با استکبار جهانی را گرامی داشتند و از عموم شهروندان عزیز شهر فلاورجان جهت شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان ماه دعوت به عمل آوردند.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

🔰 سیزده آبان‌ماه؛ یادآور سه واقعه مهم در تاریخ انقلاب اسلامی است که هر یک از آنها سند غرور آفرینی از روحیه استکبارستیزی ملت غیور ایران اسلامی و نقطه عطفی در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی به شمار می‌روند که نگینی درخشان در تاریخ استکبار ستیزی ملت ایران است.

✅ ایران اسلامی پس از انقلاب شکوهمند اسلامی با گذر از حوادث و توطئه‌های مختلف روز به‌ روز با اقتدار و با پشتوانه‌ی مردم غیور و همیشه در صحنه به پیشرفت‌های چشمگیری نایل آمده و امروز با فتح قله‌های علم و فن‌آوری و توفیق در دستاورد‌های علمی که موجب تحیّر، سرخوردگی و مورد بغض و کینه‌ی ناتمام آمریکا و اذنابش قرار گرفته، کشوری قدرتمند و تأثیرگذار در منطقه است؛ به همین دلیل این پیشرفت‌ها خاری در چشم دشمنان شده و همیشه به انحاء مختلف به دنبال توطئه و براندازی هستند اما صد البته دشمنان انقلاب اسلامی مفتضحانه شکست خواهند خورد.

❇️ ملت ایران ضمن حضور در راهپیمایی روز ۱۳ آبان ماه؛ و ابراز حمایت و همدردی با مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین انزجار خود از جنایات و کشتار بی رحمانه رژیم جعلی و کودک کش اسرائیل، را به معرض نمایش خواهند گذاشت.

✳️ بار دیگر در جبهه حق علیه باطل قرار گرفته و انشاالله با استعانت از خداوند متعال و یاری حضرت صاحب الزمان(عج) و حمایت همه مسلمانان جهان، بزودی شاهد پیروزی محور مقاومت و مردم شجاع فلسطین بویژه منطقه غزه باشیم.

🔰ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهدای دانش آموز در ۱۳ آبان ماه؛ از عموم شهروندان ولایت مدار، شهید پرور و همیشه در صحنه دیار شهیدان خط شکن؛ فلاورجان دعوت می نمائیم تا با حضور گسترده خود در تجمع ضد استکباری یوم الله ۱۳ آبان ماه، انزجار خود را از اقدامات استکبار جهانی و هم پیمانانش بر علیه ملت ایران اسلامی، اعلام دارند.

🇮🇷 روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فلاورجان 🇮🇷

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

پنج × 5 =

فهرست