👈 شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان با صدور پیامی فرارسیدن ۱۶ آذرماه؛ روز دانشجو را تبریک و تهنیت عرض نمودند.

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. 👈 شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان با صدور پیامی فرارسیدن ۱۶ آذرماه؛ روز دانشجو را تبریک و تهنیت عرض نمودند.

 

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

✅ شانزدهم آذرماه، روز دانشجو سند جاویدان شهیدان دانشجویی است که با روحیه استکبار ستیزی، عدالت خواهی و علم گرایی نامشان در تقویم سیاسی و اجتماعی کشور ماندگار شد.

✳️ دانشجوی امروز، آگاهانه، با الهام از سیره الهی حضرت امام خمینی(ره) و منویات رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت اله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) توانسته است به دور از هرگونه هیاهوی تبلیغاتی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استقلال طلبی، آزادی‌خواهی، استکبار ستیزی و حرکت در مسیر آرمان‌های شهدای والامقام را حفظ کند، که عالی ترین نمونه آن را در پیشگامی جامعه دانشجویی در دفاع از کیان اسلام و انقلاب در دوران هشت سال دفاع مقدس شاهد بوده ایم.

❇️ ضمن گرامیداشت نام و یاد همه شهیدان به خصوص شهدای دانشجو، این روز سترگ و ماندگار در تاریخ ایران اسلامی را که تداعی بخش تلاش، امید و افتخار می باشد گرامی داشته و به عموم دانشجویان ایران اسلامی به ویژه رهپویان علم و اندیشه در سطح مراکز علمی و دانشگاهی شهر فلاورجان تبریک و تهنیت عرض می نمائیم.

🔰 با ما همراه باشید
https://eitaa.com/joinchat/2813853899C02881b7fe7

🇮🇷 روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فلاورجان 🇮🇷

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

هشت − هفت =

فهرست