👈 شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان طی پیامی ضمن محکومیت حادثه تروریستی راسک سیستان و بلوچستان، شهادت جمعی از غیور مردان فراجا در این حادثه را تسلیت و تعزیت عرض نمودند.

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. 👈 شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان طی پیامی ضمن محکومیت حادثه تروریستی راسک سیستان و بلوچستان، شهادت جمعی از غیور مردان فراجا در این حادثه را تسلیت و تعزیت عرض نمودند.

 

بسم رب الشهداء والصدیقین

وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُواْ فِي سَبِيلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاء عِندَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ

✅ شهادت مظلومانه و جانسوز ۱۱ نفر از غیورمردان نیروی انتظامی به دست تروریست های خود فروخته و مزدور استکبار بار دیگر کشور عزیزمان را داغدار نمود.
❇️ بدون تردید این حادثه تروریستی بار دیگر عمق دشمنی استکبار را با ملت غیور ایران و نیز وحشت آنها از صلابت و اقتدار نظام مقدس اسلامی ما به اثبات رساند.
✳️ ضمن محکوم نمودن این حادثه تروریستی و تسلیت این ضایعه بزرگ، شهادت این شهیدان والامقام که جان خودشان را فدای امنیت و آرامش ما نمودند را به محضر حضرت صاحب الزمان (ارواحنا فدا)، نائب بر حقش مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، امت ولایت مدار و شهید پرور ایران اسلامی، خانواده های معزز این شهیدان گرانقدر تبریک و تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند متعال علو درجات و همنشینی با اولیا الهی را برای روح بلند این شهیدان عزیز و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت داریم.

🔰 با ما همراه باشید
https://eitaa.com/joinchat/2813853899C02881b7fe7

🏴 روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فلاورجان 🏴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

یک × 2 =

فهرست