👈 شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان با صدور پیامی شهادت سردار سرتیپ پاسدار سیدرضی موسوی از فرماندهان سپاه قدس که در حمله موشکی رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی در دمشق به درجه رفیع شهادت نائل آمد را به ملت شهید پرور ایران اسلامی تسلیت عرض نمودند.

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. 👈 شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان با صدور پیامی شهادت سردار سرتیپ پاسدار سیدرضی موسوی از فرماندهان سپاه قدس که در حمله موشکی رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی در دمشق به درجه رفیع شهادت نائل آمد را به ملت شهید پرور ایران اسلامی تسلیت عرض نمودند.

┄┄┅══✧❁🇮🇷❁✧══┅┄

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

✅ سردار سرافراز سرتیپ پاسدار شهید سید رضی موسوی که از هم رزمان مرد میدان و سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی و بسیاری از شهدای محور مقاومت بود با زندگی ایثارگرانه خود در صحنه های مختلف ترویج و صیانت از آرمان های والای انقلاب اسلامی و یاری به مجاهدان محور مقاومت در کسوت مستشاری، نامی ماندگار و الگویی والا را برای نسل های حاضر و آینده به یادگار گذاشت.

✳️ با ادای احترام به ساحت قدسی همه شهدای اسلام، نظام و انقلاب عروج مظلومانه اما پر افتخار این شهید والامقام را محضر حضرت ولیعصر(ارواحنا فدا)، مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی)، فرماندهان و رزمندگان جبهه مقاومت، ملت شریف ایران، خانواده بزرگوار ایشان، خانواده محترم شهداء و جانبازان و آزادگان و ایثارگران خاصه دیار شهیدان خط شکن؛ فلاورجان تبریک و تسلیت عرض نموده و از درگاه حضرت حق برای ایشان علو درجات و حشر با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) و برای خانواده عزادارشان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت می نمائیم.

🔰 با ما همراه باشید
https://eitaa.com/joinchat/2813853899C02881b7fe7

🇮🇷 روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فلاورجان 🇮🇷

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

12 − هشت =

فهرست