? صدور پیام شهردار، رئيس و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. ? صدور پیام شهردار، رئيس و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس

✅ شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان؛ با تاکید بر اهمیت مساله “فلسطین” پیامی را به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس صادر نمودند.

?متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

❇️یکی از تدابیر دور اندیشانه امام راحل عظیم الشان(ره) نام گذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به نام روز قدس بود، روزی که هم فریادگر آزادی است و هم نمادی از وحدت عموم مسلمین جهان.

✅مسئله ی فلسطین، مسئله ای مهم در جهان است که همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان از گذشته تا به امروز نگاه ویژه ای به این موضوع داشته اند. پیام روز جهانی قدس پیام وحدت، انسجام و قیام مسلمانان در برابر ظلم، تجاوز و اشغالگری مستکبران است.

❇️روز جهانی قدس امسال را در شرایطی برگزار می نمائیم که عموم شهروندان دیار شهدای خط شکن؛ فلاورجان به استقبال و تشییع پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده، شهید بهمن بابایی پرداخته و با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شهدای جبهه مقاومت به خصوص سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی وحدت خود را حفظ و همه با هم از فرمایشات و رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) بهره مند خواهیم شد.

✅ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه عزیزان روزه دار در ماه مهمانی خدا، امروز نیز پس از سالها همچنان بر باور امام و مقتدایمان ایستاده ایم و همراه شهروندان غیور دیار شهدای خط شکن؛ فلاورجان برای دفاع از مظلومان جهان به عرصه نبرد می آییم. رجاء واثق داریم با همبستگی دولتها و ملتهای مسلمان جهان شاهد آزادی قدس عزیز خواهیم بود.

چراغ حیاة ملت های آزاده جهان همواره پرفروغ باد.

??روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فلاورجان??

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

پنج × 3 =

فهرست