👈 پیام تبریک و تهنیت شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان به مناسبت ۳۱ شهریورماه؛ فرارسیدن هفته دفاع مقدس

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. 👈 پیام تبریک و تهنیت شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان به مناسبت ۳۱ شهریورماه؛ فرارسیدن هفته دفاع مقدس

دوران دفاع مقدس برای ملت ما ظرفیت و موقعیتی بود که این ملت بتواند اعماق جوهره‌ی خودش را در ابعاد مختلف نشان دهد، و نشان داد.
مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

✅ ۳۱ شهریورماه یادآور پایداری، استقامت، رادمردی و رشادت‌های شهیدان، جانبازان و ایثاگران و نماد اتحاد و همدلی همه ملت بزرگ و عظیم ایران اسلامی برای مقابله با ابرقدرت‌ها و شیاطین بزرگ است و این واقعه مهم تا همیشه تاریخ به عنوان حماسه‌ای ماندگار بر چهره روزگار ثبت خواهد ماند و بر تارک ایران اسلامی خواهد درخشید.

✳️ حماسه دفاع مقدس، فریاد بیدارگری بود که وجدان های آگاه و بیدار را راسخ تر و دل های غبار گرفته و زنگار زده را متنبّه و جان های پژمرده را بیدار نمود تا به حراست از کیان شان برخیزند.

✳️ تاریخ به خوبی گواهی خواهد داد که رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های مردان و زنان و جوانان و پیران این خطه با پیروی و الگو پذیری از نهضت سرخ عاشورا و خط سبز ولایت جلوی زیاده خواهی‌ها و یاوه گویی‌های ابرقدرت‌ها را گرفته و اجازه داشتن حتی ذره‌ای چشم طمع به دشمنان تا بن دندان مسلح را نداده است.

🔰 ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی های دلاورانه در پای پرچم بر افراشته اسلام و قرآن است را به ساحت مقدس حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا له الفدا)، رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) و ملت شهید پرور ایران اسلامی به خصوص شهروندان، ولایت مدار و شهید پرور شهر فلاورجان تبریک و تهنیت عرض نموده و از حماسه آفرینی جانبازان، آزادگان، ایثارگران و صبر و استقامت بی مثال خانواده های محترم آنان به ویژه خانواده های معظم شهداء عظیم الشأن تقدیر و تشکر می نمائیم.
از خداوند متعال توفیق پاسداری از خون شهداء و رهروی راه آن عزیزان را برای همگان مسئلت داریم.

🇮🇷 روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فلاورجان 🇮🇷

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

دو × سه =

فهرست