👈 پیام تبریک و تهنیت شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان به مناسبت فرارسیدن ۲۶ آذر لغایت ۲ دی ماه”هفته بزرگداشت حمل و نقل ، رانندگان و راهداری”

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. 👈 پیام تبریک و تهنیت شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان به مناسبت فرارسیدن ۲۶ آذر لغایت ۲ دی ماه”هفته بزرگداشت حمل و نقل ، رانندگان و راهداری”

 

متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

🔰 ۲۶ آذرماه؛ نخستین روز از هفته ملی تقدیر از فعّالان عرصه صنعت حمل و نقل کشور است و به پاس خدمات ارزشمند شاغلین در ناوگان خستگی ناپذیر حمل و نقل و برای آگاهی هر چه بیشتر جامعه، با نقش و جایگاه اساسی عزیزان زحمتکش و پر تلاش در این بخش ، به عنوان «روز حمل و نقل» انتخاب شده است .

✅ این قشر از جامعه ایران اسلامی ثابت کردند، همچون هشت سال دفاع مقدس با لبیک به فرمان تاريخی رهبر كبير انقلاب حضرت امام خمینی(ره) در ۲۶ آذر سال ۱۳۶۲ در راه خدمت به مردم، از هیچ کوششی دریغ ننموده و در عرصه حمل و نقل لحظه ای دست از کار و تلاش برنداشتند.

❇️ همچنین یکم دی ماه، نمادی از روزهای سراسر خدمت و تلاش راهدارانی است که در سرمای سخت زمستان در جهت ایمنی سفرها، امید و نشاط هموطنان و حفظ و مراقبت از راهها می‌کوشند.
و بیست و ششم آذرماه لغایت دوم دی ماه هفته بزرگداشت حمل و نقل، رانندگان و راهداری؛ تداعی کننده خاطره زيبای همبستگی و وفاق ملی ایثارگران گمنام و صبور جاده ها و بلند همتان خستگی ناپذیر در سخت ترين شرايط است .

✳️ فرا رسیدن هفته ملّی حمل و نقل را به عموم دست اندرکاران حمل و نقل شهرستان شهدای خط شکن فلاورجان، به ویژه رانندگان وسایل نقلیه عمومی، مدیران و همکاران حوزه حمل و نقل فلاورجان تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیّت و سربلندی همه عزیزان زحمت کش در این عرصه را از خداوند منّان خواهان و خواستاریم.

🔰 با ما همراه باشید
https://eitaa.com/joinchat/2813853899C02881b7fe7

🇮🇷 روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فلاورجان 🇮🇷

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

شش + 1 =

فهرست