گرامیداشت قیام خونین ۱۷ شهریورماه سال ۱۳۵۷(جمعه سیاه)

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. گرامیداشت قیام خونین ۱۷ شهریورماه سال ۱۳۵۷(جمعه سیاه)

سرپرست شهرداری، ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان با صدور بیانیه‌ای به شرح زیر فرارسیدن ۱۷ شهریور ماه، چهل و سومین سالروز شهادت جمعی از مردم بی گناه ایران به دست ماموران رژیم ستم شاهی پهلوی در سال ۱۳۵۷ را گرامی داشتند.

بسم الله الرحمن الرحیم

✅ قیام خونین ۱۷ شهریورماه سال ۱۳۵۷ در جمعه ای سیاه، عامل شتاب و فرازی از تاریخ مجاهدت‌ها و رشادت‌های جانانه ملت غیور ایران اسلامی است.

❇️ این قیام بزرگ در حقیقت نقطه عطفی در تاریخ حرکت توفنده انقلاب اسلامی بود که حضرت امام خمینی(ره) با ارسال پیامی به ملت ایران ضمن ابراز همدردی با ملت، کشتار وحشیانه عده زیادی از هموطنان مان بدست رژیم سفاک پهلوی را محکوم و دولت وقت را دولتی تحمیلی و غیر قانونی اعلام نمودند.

✅حادثه ۱۷ شهریورماه، بی‌شک یکی از قوی‌ترین امواج سهمگین و خطرسازی بود که در مقابله با رژیمی تا بن دندان مسلح برخاست و بر اریکه‌ قدرت طاغوتیان زمان فرود آمد و مسیر انقلاب توفنده‌ اسلامی را هموار ساخت.

❇️ ضمن گرامیداشت این روز بزرگ، ماندگار و تاریخی که‌ مایه‌ ننگ‌ طاغوتیان‌ و روز افتخار ملت‌ ایران‌ است‌، یاد و خاطره شهدای‌ عزیز جمعه‌ سیاه‌ و دیگر شهیدان‌ راه‌ حق‌ و عدالت‌ را گرامی داشته‌ و برای‌ شهدای عظیم الشان علو درجات‌ و برای‌ خانواده‌هایشان‌ صبر جمیل و اجر جزیل مسالت‌ داریم.

??روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فلاورجان??

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

18 + دو =

فهرست