1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right

👈پیام شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان مناسبت فرارسیدن ۲۶ مرداد ماه سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی

«بسم الله الرحمن الرحیم»
💠منَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوااللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا. / سوره احزاب آیه (۲۳)/

“از میان مؤمنان مردانی هستند که به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا کردند برخی از آنان به شهادت رسیدند و برخی از آنها در انتظارند و هرگز تغییری در عهد و پیمان خود نداده نداده‌اند»

🔰 ۲۶ مرداد ماه؛ یکی از خاطره‌ انگیز ترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی ایران و روزی است که با خاطرات و صحنه‌های به یاد ماندنی بازگشت آزادگان سرافراز به خاک ایران عزیزمان گره خورده است.

✅ ایستادگی و مقاومت آزادگان سرافراز در طول سال های سخت اسارت نه تنها روحیه دشمن را خرد نمود، بلکه ملت ایران را رو سفید و سربلند و همگان را به تعظیم و احترام در مقابل سرو قامتان همیشه استوار کشور وادار نمود و قدرت های جهانی متوجه شدند در صورت مواجهه با ملت ایران با حریفی سخت و مقاوم مواجه هستند. این وجه از بازدارندگی در پناه مقاومت و مجاهدت آزادگان به ایران عزیز هدیه شد و ملت نعمت پرقدر آنان را پاس می دارد.

❇️ فرارسیدن ۲۶ مرداد ماه، سالروز ورود آزادگان سرافراز و گرانمایه به میهن اسلامی را گرامی داشته و برای ایشان و خانواده ارجمندشان سلامت، سعادت و طول عمر با برکت از درگاه خداوند متعال ظل توجهات حضرت ولی عصر(ارواحنا فداه) تحت زعامت مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی)خواهان و خواستاریم.

🇮🇷 روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فلاورجان 🇮🇷

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

پنج × 3 =

فهرست